contact-us.jpg

Stap 1 Contact

Tijdens het eerste contact, meestal telefonisch, inventariseer ik aan de hand van vragen uw wensen en waar en op welk gebied u ondersteuning zoekt. Hieruit kan een intakegesprek volgen bij u thuis, zodat we persoonlijk kennis kunnen maken en ik een goed beeld krijg van uw ondersteuningsvraag.


Huisje-1.png

Stap 2 Intakegesprek bij u thuis ( gratis*)

Kennismaking en inventarisatie van uw hulpvraag en wensen. Dit duurt één tot anderhalf uur. U hoeft geen voorwerk te doen. Het is juist belangrijk dat ik de dagelijkse gang van zaken zie. We bespreken het plan van aanpak, de geschatte tijdsinvestering en kosten. Daarna ontvangt u een vrijblijvende offerte. Na akkoord  maken we een sessie-afspraak.

* Intakegesprek is gratis op gemaakte reiskosten na. Volgt er een opdracht uit het intakegesprek dan worden deze reiskosten niet gefactureerd.


doosmetspullen.png

Stap 3 Tijd voor Aktie

Op de afgesproken datum  gaan we samen aan de slag. Ik werk nooit alleen, omdat ik niet over uw spullen kan en wil beslissen. Met advies, praktische begeleiding  en daadwerkelijke hulp creëren we rust, ruimte en overzicht.  Op een manier die bij u past en die zorgt voor blijvend resultaat.Regelmatig bespreken we de voortgang.


feedback.jpg

Stap 4 Afsluiting

Op de laatste sessie evalueren we alle uitgevoerde werkzaamheden en welke disciplines nodig zijn om op orde te blijven. Persoonlijke of telefonische nazorg is mogelijk op aanvraag.