Home- ASP-Organizing » Voorstellen ASP-Organizing

Voorstellen

Vragen om hulp en iemand binnen laten in uw huis is een hele stap. Een beetje weten wie er dan binnenkomt is wel zo prettig. Hier kunt u meer informatie vinden over mij en mijn bedrijf.

Angela Smarius

De drijvende kracht achter ASP-Organizing. In januari 2007 ben ik mijn bedrijf gestart en werkzaam als Professional Organizer. Van 2007 tot nu heb ik veel klanten naar volle tevredenheid van dienst mogen zijn. Zij zeggen dat mijn kracht ligt in het goed luisteren, waarnemen en analyseren, om vervolgens praktische oplossingen aan te bieden die bij de hulpvraag passen. Maatwerk dus. Maar ook het persoonlijke contact, aandacht geven, betrokken zijn en het nakomen van afspraken vindt men een groot pluspunt.

Werkgebied

Vanaf het begin voel ik me het meest aangetrokken tot de particulieren markt en mensen met een PGB. ( Persoon Gebonden Budget)  De afwisseling, tussen korte particuliere opdrachten en langere trajecten met mensen met een PGB, maken mijn werk extra uitdagend.

Via het PGB traject heb ik intussen een ruime ervaring met het begeleiden van mensen met verschillende aandoeningen zoals bijv. ADHD, Schizofrenie, PDD-NOS, NAH en verzameldwang.

Ontwikkeling

Ik ontwikkel mezelf voortdurend door het volgen van workshops, trainingen, lezingen en bijeenkomsten.

In 2012 heb ik de opleiding ADHD-coach afgerond met een certificaat.

In 2011 heb ik de opleiding tot NLP-practitioner afgerond met een certificaat.

In 2006 de training  tot Professional Organizer bij The Get Organized Institute ®.

Ik heb de ethische code van Professional organizers ondertekend. 

Beroepsvereniging 

Ik ben van 1-1-2008 tot 31-12-2015 aangesloten geweest bij de NBPO, Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers. Ik draag de NBPO een warm hart toe, heb er veel geleerd, maar toch besloten mijn lidmaatschap op te zeggen.

Hiervoor

In de jaren hiervoor ben ik 25 jaar in dienst geweest bij een groothandel waar ik leidinggevende functies vervulde. Hier kon ik mijn talenten als plannen, organiseren, coördineren en leiding geven goed inzetten.  Ik maakte deel uit van het Management Team en had hier diverse nevenfuncties op facilitaire gebied, was Hoofd BHV en voorzitter van de personeelsvereniging.


AngelaSmarius4.png

Ik heb geen moment spijt van de keuze om voor mezelf te beginnen. Het écht iets kunnen betekenen voor anderen geeft me zoveel voldoening! Ik zet met veel plezier en overtuiging al mijn levens- en werkervaring in. Objectief, onafhankelijk en met een open blik.

 

Door alle veranderingen in de zorg ben ik in 2014 gestart met het helpen bij senioren verhuizingen.

In januari 2016 heb ik er een aparte dienst van gemaakt als Senioren verhuishulp. 

Voor meer informatie hierover 

www.senioren-verhuishulp.nl 

Samenwerking 

Voor het omzetten van abonnementen, inlichten van instanties en adreswijzigingen versturen werk ik regelmatig voor BB Diensten uit Tilburg.