Administratie op orde

Een overzichtelijke administratie is niet voor iedereen vanzelfsprekend. Maar het voorkomt wel veel problemen en gezoek. Als Professional Organizer heb ik veel ervaring met het organiseren en opzetten van een privé administratie.

    “Het geeft zoveel gedoe, alles moet met de computer tegenwoordig”, hoor ik vaak. Nu zijn er genoeg senioren die handig zijn met de computer en die de administratie zelf kunnen bijhouden. Maar er zijn er ook genoeg die dat niet kunnen. Dit kan veel stress geven. 

    Met één op één begeleiding pak ik samen met u de administratie aan en zorgen we dat u weer overzicht en grip krijgt en achterstanden tot het verleden behoren. Ontzorgen dus.

    U kunt hierbij denken aan:

    • Uitzoeken en overzichtelijk maken van de thuisadministratie
    • Post verwerken
    • Formulieren invullen
    • Instanties bellen en informatie opvragen

    Heeft u een andere vraag over het ordenen van uw administratie? Bel of mail me even en ik kijk wat ik voor u kan doen.