balansinhuisenhoofd-3.jpg

Chaos in huis?

Durf hulp in te schakelen! 

Een huishouden verandert voortdurend en het begrip ‘huishouden’ wordt behoorlijk onderschat. Iedereen krijgt steeds meer spullen in huis en bergen informatie te verwerken. 

Werk, sociale bezigheden en 100 andere verplichtingen vragen allemaal aandacht en tijd. Soms is het nodig om orde op zaken te stellen. Het onrustige gevoel weg te nemen zodat er balans ontstaat in huis en hoofd.

Maar wat als dat gewoon niet lukt alleen? Dan kan een professional organizer uitkomst bieden.

Wat mag u verwachten?

Het resultaat is concreet: een opgeruimd huis, een bureau zonder stapels papier, een goed werkende agenda en een vlotte afhandeling van post of e-mail.

Het belangrijkste is echter, dat de kwaliteit van uw leven toeneemt en u een opgeruimd gevoel heeft en balans in huis en hoofd.

 

Het daadwerkelijk inschakelen van deze professionele hulp ervaart men soms als een hoge drempel. Het is ook moeilijk toe te geven dat je het zelf niet meer overziet. Maar het is zeker de moeite waard.


Wist u:

  • Slechts 20 procent van de spullen in huis gebruikt u regelmatig! Bewaar daarom alleen spullen die u ECHT wilt bewaren.
  • Uw huis is een ruimte om te wonen en te leven, geen opslagplaats.
  • Papier is niet moeilijk te organiseren. Het wordt pas onhanteerbaar wanneer u alles wilt bewaren wat niet de moeite is.
  • Goed omgaan met tijd geeft ruimte. Ruimte in je tijd geeft energie.
  • Iets snel terug vinden begint bij goed opbergen.
  • Rommel trekt rommel aan.
  • Chaos ontstaat niet in een dag en is dus ook niet in een dag opgeruimd.

  Tips: 

  • Opruimen is: ergens beginnen.
  • Wacht niet op het perfecte moment. Pak een moment en maak het perfect.
  • Deel een grote klus in kleine projecten.
  • Begin met zo'n klein project en werk dat helemaal af.
  • Iedere dag 15 minuten opruimen is meer dan iedere dag niets doen.

PDF
Algemene voorwaarden ASP-Organizing